Punk 57




Name: Punk 57 


Autor:  Penelope Douglas



Verlag: CreateSpace Independent Publishing Platform 




Inhalt:

"We were perfect together. Until we met." Misha I can’t help but smile at the lyrics in her letter. She misses me .In fifth grade, my teacher set us up with pen pals from a different school. Thinking I was a girl, with a name like Misha, the other teacher paired me up with her student, Ryen. My teacher, believing Ryen was a boy like me, agreed.It didn’t take long for us to figure out the mistake. And in no time at all, we were arguing about everything. The best take-out pizza. Android vs. iPhone. Whether or not Eminem is the greatest rapper ever…And that was the start. For the next seven years, it was us.Her letters are always on black paper with silver writing. Sometimes there’s one a week or three in a day, but I need them. She’s the only one who keeps me on track, talks me down, and accepts everything I am.We only had three rules. No social media, no phone numbers, no pictures. We had a good thing going. Why ruin it?Until I run across a photo of a girl online. Name’s Ryen, loves Gallo’s pizza, and worships her iPhone. What are the chances?F*ck it. I need to meet her.I just don’t expect to hate what I find.RyenHe hasn’t written in three months. Something’s wrong. Did he die? Get arrested? Knowing Misha, neither would be a stretch.Without him around, I’m going crazy. I need to know someone is listening. It’s my own fault. I should’ve gotten his phone number or picture or something.He could be gone forever.Or right under my nose, and I wouldn’t even know it.*Punk 57 is a stand alone New Adult romance. It is suitable for ages 18+.



Meinung:

Ein Buch wo ich schon lange lesen wollte aber immer von mir geschoben habe da ich skeptisch war was das  Bully Romance angeht. Dennoch bin ich positiv überrascht wie gut mir das Buch gefallen hat. Wir folgen Ryen und Misha die Brieffreunde sind bis sie sich begegnen. Der Schreibstil ist einfach und man kommt schnell in die Geschichte.

Ryen war ein Charakter wo mich am meisten überrascht hat. Ich mochte sie besonders wenn sie ohne ihre Freunde war. Ihre Liebe zu Kunst, Büchern und Filmen hat mir gefallen. Auch wenn ich mir gewünscht hätte sie würde mehr offen zu sich und ihre Umwelt sein war sie dennoch ein guter Charakter. Misha mochte ich auf Anhieb auch wenn er für mich was seine Gefühle und wahren Absichten anging immer ein Rätsel war. Mochte ich dennoch und auch wie er in der Schule immer Kontra gegeben hat auch wenn ich manchmal kein Fan von seinen Aktion gegen Ryen war. Dennoch war er mein Favorit Charakter im Buch.

Im ganzen war ich überrascht von diesem Buch da ich kein Fan von Bully Romance bin. Dennoch mochte ich wie die Autorin das High School Setting realistisch gehalten hat. Denn leider sind Menschen nicht immer nett und es wichtig das zu verdeutlichen und aus seinen Fehlern zu lernen. Aber am besten hat mir die Romance Geschichte der beiden gefallen. Ich mochte dieses Hate to Love und die Sex Szenen waren auch gut Außerdem macht das Buch Süchtig. Also falls ihr auf Enemies to Lovers steht und High School Setting dann solltet ihr das Buch lesen. Mich hat es positiv von sich überzeugt.


Fazit:

Ich war sehr überrascht und werde definitiv mehr Bücher von ihr ausprobieren

Kommentare

Beliebte Posts aus diesem Blog

Impressum

Neuerscheinungen im Jahr 2024 (die ich Lesen will)

24 Bücher für 2024